Natt

God kväll! Eller kanske god natt? Sitter hemma i soffan och slappar med min älskade retsticka bredvid mig. Känner mig sjukt trött men har tänkt att jag ska hoppa in i duschen en sväng innan jag får sova. Imorgon börjar jag klockan 7 och slutar sedan klockan 15. Praktiken går bra och jag trivs :) har dock lyft lite fel så min rygg börjat göra sig påmind, men det går nog över snart.
 
Imorgon ska vi hem till mammsen där vi ska träffa lite familj och släkt för att mormor fyllt år idag. Vi som sagt att vi ska försöka oss på att vara lite nyttiga, tss.. in my ass ;) aja, får la se när den dagen inträffar!
 
Näe, en dusch och sen krypa ner!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Haha söt bild! ^^
Kul att du trivs på praktiken gumman :)

Svar: Haha tack gumman :) jamen absolut!
Mikaela Bengter

2013-05-24 14:27:10
URL: http://johannasrockabilly.com
Postat av: Louise

Så roligt att praktiken går bra! Skulle du jobba där i sommar med? :)

Svar: Japp det ska jag :D
Mikaela Bengter

2013-05-27 11:29:47
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: