Natt

God kväll! Eller kanske god natt? Sitter hemma i soffan och slappar med min älskade retsticka bredvid mig. Känner mig sjukt trött men har tänkt att jag ska hoppa in i duschen en sväng innan jag får sova. Imorgon börjar jag klockan 7 och slutar sedan klockan 15. Praktiken går bra och jag trivs :) har dock lyft lite fel så min rygg börjat göra sig påmind, men det går nog över snart.
 
Imorgon ska vi hem till mammsen där vi ska träffa lite familj och släkt för att mormor fyllt år idag. Vi som sagt att vi ska försöka oss på att vara lite nyttiga, tss.. in my ass ;) aja, får la se när den dagen inträffar!
 
Näe, en dusch och sen krypa ner!
 
 
 

Kärlek

Hej. Händer ganska mycket i mitt liv just nu.. vet inte ens vart jag ska börja någonstans! Har träffat en underbar kille som jag varit tillsammans med i 3 veckor på fredag, Jimmy, aldrig känts så bra med någon annan förut. Är sjukt glad och allt går åt rätt håll :) påbörjade även mina praktik veckor förra veckan (har praktik mellan vecka 19-22) på ett äldreboende här i mora, trivs bra. Jag sökte ju som sommar vikarie också så ska även få jobba där i sommar :)
 
Helgen var hur mysig som helst. Jag, baby och pappa åkte till brändåsen för att slagga där, kom dit i fredags och åkte hem i söndags "morse". Pappa bjöd på god mat, vi spelade kubb och drack några öl, hur trevligt och mysigt som helst! En riktig toppen helg :) igår blev jag och baby bjudna på mat hemma hos mammsen, min morbror, kusin Pernilla, lillsyrran och storasyster var även där med sin yngsta son Melvin. Hann även med att hälsa på svärmor en sväng :) en riktigt trevlig helg som vi avslutade med ett skumbad och en fika i soffan framför säsong 2 av hjälp.