Dag 6 - Min tro

Det finns väl egentligen ganska mycket jag skulle kunna skriva när det gäller denna punkt, beroende på vad man menar med ordet "tro". Jag är inte religiös till exempel, jag tror lika mycket på jesus som på satan, egentligen vet jag inte ens vad jag tror. Jag tror på andar och spöken, jag tror på äkta kärlek och jag tror på att aldrig ge upp, what doesnt kill you makes you stronger.
 
 
 
Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Jag om 10 år
Dag 4 - Kärlek för mig är
Dag 5 - Min dag
Dag 6 - Min tro
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 - Mina syskon
Dag 9 - I min handväska
Dag 10 - Den här veckan
Dag 11 - Mina drömmar
Dag 12 - Mitt favoritminne
Dag 13 - Detta ångrar jag
Dag 14 - Detta upprör mig
Dag 15 - Detta får mig att må bra
Dag 16 - Detta får mig att gråta
Dag 17 - Saker som jag älskar
Dag 18 - Mina rädslor
Dag 19 - Min favoritplats
Dag 20 - Detta saknar jag
Dag 21 - Ett barndomsminne

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh. Hoppas du börjar blogga igen. :) Saknat den. ;)

2013-07-04 23:03:37
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: