Söndag

Godkväll allihopa! Har haft en fin söndag, vaknade hemma hos pappsen, åt frukost och gjorde oss klara för att åka hem till fina faster på en fika :) är alltid så mysigt att hälsa på hemma hos henne. Där fikade vi och kollade på gamla kort på farmor, farfar och faster (även pappa som liten var med på några kort), såå himla fina foton! Tog kort på några med min mobilkamera.
 
 
 
                                                                                                     Finaste farmor & farfar, mina änglar <3
 
                                                                          Här ser ni faster som håller i pappa :D och på andra bilden faster på balkongen i skattungbyn :)
 
Efter att ha haft en trevlig stund hos faster så tog jag och lillsyrran bussen hem till mora igen. Mamma hämtade upp oss på busstationen så vi fick åka och handla. Åkte till ica maxi och jag köpte mig nya te&kaffe burkar och en kökshandduk som matchar en annan teburk jag har här hemma. :)
 
 
 
                                                                                Ska lätt köpa brödlådan sen också när jag får peningar igen! :D Sjukt fint!
 
 
                                                       Ikväll fick jag och lillsyrran besök av Cliff & Andreas, (Andreas hund var också med, supersöt!) var supertrevligt!
 
 
                                                                                Nu ska jag skölja ur mitt hår! Håller på och experimenterar lite här :D

Kommentarer
Postat av: Hanna W | BF 2013 ♥

vad fina burkarna va :} tråkigt nog så passar de inte in här hemma ..

2013-01-21 12:11:11
URL: http://mammawild.blogg.se
Postat av: Sara

Sjukt fina burkar!

2013-01-22 12:25:16
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Josefine

snygg tjej och fina burkar :)
svar: Tack :D

2013-01-23 09:52:16
URL: http://josz.blogg.se
Postat av: Malin

han till vänster är pojkvän eller ex till min tremänning Bettan ^^ vet inte om dom är tsm eller ej längre men de är han iaf xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: