Saturday

Haft en helmysig dag hos pappa. Började dagen med en god frukost och sedan åkte vi en snabbis till skattunge handel för att köpa oss lite götta till kvällen :) jag och lillsyrran lagade pannbiffar till middag och under kvällen bakade vi chokladbollar som vi sedan rullade i krossade digestivekex (fanns inget annat hemma, man tager vad man haver). Våran kusin Mats kom hit och fikade med oss ikväll, supertrevligt! :) Älskar att umgås med familj och släkt, mysigaste jag vet. ♥ Humöret har varit på topp hela dagen!
 
 
 
 
 
Hoppas ni haft en fin helg :)

Kommentarer
Postat av: Malin

vart gaaalet sugen på kokosbollar :) var de gott med digestiv? mysigt med naturen, det saknar jag med att bo uppåt i landet. här finns bara jäkla massa trafik o köer xD och människor! haha :D tack! var en ganska dålig träningsvecka men den blev av iaf så jag får nöja mig med det :)

Postat av: nickolina

ja de har ju verkligen de :D gu så fina bilder :D

2013-02-04 19:39:00
URL: http://nickolinanyfiken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: