Dag 5 - Min dag

Hej, inte bloggat på ett tag nu, har varit mycket.. saker jag går igenom just nu som gör att jag inte har lust med nästan något alls. Men det är bara jag som kan göra något åt detta och jag försöker så gått det går varje dag, så får se när jag blir bättre. Så nu tänkte jag blogga lite, kör på dag nummer 5 i listan jag påbörjade och så får ni en bild från igår :)
 
Idag vaknade jag upp i soffan hemma hos lillsyrran, käkade pan pizza till frukost (haha) och sedan drog vi ner hennes madrass på golvet för att sitta på och spela tvspel, spelade i ca 3 timmar och efter det åkte vi iväg en sväng för att handla på maxi med morsan, var upp till mig och hämtade lite mer kläder också då jag är mycket hos lillsyrran just nu. När vi kom hem till lillsyrran igen så satte vi oss på madrassen, käkade kamben med gött bröd till och fortsatte att spela tvspel (fastnade på en bana i flera timmar, haha). Runt klockan 20-21 kom Cliff ner en sväng och var social också, alltid lika trevligt! När han gick hem så hoppade lillsyrran in i duschen medans jag klickade mig in på svtplay för att kolla på dokumentären rockabillyliv, superbra :) och nu sitter vi här och spelar igen och har gjort ett tag. Snart dax att sova då lillsyrran ska upp tidigt imorrn :) själv ska jag höra av mig till en tjej imorrn och se om jag ska kolla på hennes lägenhet, vi kanske ska byta nämligen. Sen ska jag hem till storasyster med familj och sova över där, mysmys! :)
 
 
 
Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Jag om 10 år
Dag 4 - Kärlek för mig är
Dag 5 - Min dag
Dag 6 - Min bästa vän
Dag 7 - Min tro
Dag 8 - Mina syskon
Dag 9 - I min handväska
Dag 10 - Den här veckan
Dag 11 - Mina drömmar
Dag 12 - Mitt favoritminne
Dag 13 - Detta ångrar jag
Dag 14 - Detta upprör mig
Dag 15 - Detta får mig att må bra
Dag 16 - Detta får mig att gråta
Dag 17 - Saker som jag älskar
Dag 18 - Mina rädslor
Dag 19 - Min favoritplats
Dag 20 - Detta saknar jag
Dag 21 - Ett barndomsminne

Kommentarer
Postat av: elinor

styrkekramar till dej! <3

2013-03-07 11:13:14
URL: http://rockabillyrules.blogg.se
Postat av: Malin

men vad fin du är :)

Postat av: halsoprofilen

spännande med lägenhetsbyte (:

2013-03-18 19:32:10
URL: http://halsocoachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: