4/6 2013

Jag har faktiskt tänkt att jag ska börja blogga igen, en tråkig sak är dock att alla bloggar jag följt på bloglovin' har försvunnit, så ni får gärna lämna en kommentar så jag hittar till er igen.
 
Igår var pappa här och åt med oss, jag och baby gjorde egen kebab sallad, blev väldigt lyckat. Efter att pappa åkt så åkte vi hem till Cliff för att umgås lite med han, vi bestämde oss för att ta en promenad ner till åmåsäng för ett kvällsdopp, klockan var nog mellan 20.30-21.00 när vi kom ner till åmåsäng. Var super härligt i vattnet! Vi sa att vi kanske ska göra om det nån gång i veckan också, skoj!
 
Idag när baby slutat jobbet så ska vi iväg på en än så länge hemlig liten tripp och så lär jag ta tag i böckerna för att plugga en skvätt. Är i princip helt ledig denna vecka och nästa vecka, imorgon ska jag till skolan en sväng och nästa vecka har vi möte för lyftteknik på jobbet, ska bli spännande! Vecka 25 börjar jag jobba, 100% första perioden och 75% andra :) ska jobba mellan vecka 25-32, för er som inte vet så ska jag jobba som sommar vikarie på ett äldreboende här i mora där jag precis haft en månads praktik genom skolan.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Kikar in och önskar dig en fortsatt fin tisdag :)

2013-06-04 17:56:46
URL: http://maddiie.blogg.se
Postat av: jannica

mys :)

2013-06-04 19:57:44
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Nathalie

Vad mysigt med kvällsdopp! :D

2013-06-07 17:42:57
URL: http://thefiftiesrockabilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: