Torsdag

Nu äntligen har jag skaffat mig en ny blogg! Ett stort TACK till snygg Hanna som hjälpt mig med en helt ny och supersnygg design :)
 
Jag har gått och blivit sjuk igen, förkyld, jag var ju nyss det? Såå typiskt! Men det hade ju kunnat vara så mycket värre, så jag är glad ändå :) min lillasyster kommer hit snart, då ska vi ta oss en promenad till willys så att jag får handla lite och sen ska vi ha friday the 13th maraton :D blir nog supermysigt!
 
En sak jag inte berättat på bloggen eller för så många andra (fast antar att alla redan vet och säkert hört en massa sjuka rykten) är att jag och M har gjort slut. Vi har båda känt en längre period att det inte alls var rätt, visst är det väll lite jobbigt då vi varit tillsammans i 3 år, men vi känner nog ändå båda två att det är det här som var det rätta bara. Vi gjorde iallafall slut som kompisar, har smsat varandra såhär efteråt bara för att fråga hur det är och så. Så det känns bra ändå! Min katt Eddie är ju kvar hos M än så länge men han ska få flytta hem till pappa i skattungbyn så fort vi har kastrerat honom. :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Tråkigt, men bättre att skiljas som vänner än ovänner :)

2013-01-17 20:08:45
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: