Sunday

Hej! Blev ingen uppdatering igår då jag kom hem runt halv sju på morgonen efter en rolig fredag kväll/natt! Så igår var det soffhäng för hela slanten. Idag vaknade jag sent (12) och började min söndag med lätt fil, skivad banan och frysta hallon :) riktigt gött måste jag säga! Och så har jag pratat lite med en av mina fina flickor på facebook, fina Mikkis :) en bra början på dagen! Nu sitter jag här hemma i soffan och inväntar lillsyrran som är påväg hit. Blir nog massa film och mys med nagelfix och ansiktsmask ikväll :)
 
 
 
Hoppas ni har en mysig söndag :)

Kommentarer
Postat av: Rockabilly Pinup Girl

Gott det där såg ut då!!! <3

2013-01-27 19:59:01
URL: http://hotrodgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: