Skattungbyn

Hade ni en bra fredagskväll? Min var helt okej, när vi kom fram till skattungbyn igår så mötte vi upp pappa vid affärn, var in och handlade lite, jag köpte lösgodis och cola zero (klart man måste få fuska ibland), köpte även med mig frysta grönsaker då jag vill ha det till maten. Vi tillbringade våran fredag kväll med att sitta i köket och mysa med gottgott, lite musik och prat. När pappsen gick och lade sig så kollade jag och lillsyrran på en till friday the 13th film innan vi skulle sova. Jag var väldigt orolig inatt och kunde knappt sova, hela kroppen kändes jätte konstig. Vid tjugo över 6 imorse vaknade jag igen och mådde ännu sämre, slutade med att jag gick ner för att spy. Sjukt konstigt, mådde dock bättre efteråt och kunde gå upp och sova igen efter att knappt ha fått sova på hela natten.
 
Vet inte vad det blir idag, väldigt lugnt iallafall. Hade velat ut med lillsyrran och sparken men jag är fortfarande förkyld och lillsyrran börjar också känna sig dålig, så det blir nog inget sånt idag. Väldigt mysigt att vara här är det iallafall :)
 
 
                                                                                                                      Utsikt från pappas balkong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: