Söndag

God kvällis allihopa! :) Jag och lillsyrran kom till Mora igen runt klockan 18.30, då kom mamma och hämtade oss på busstationen. Åkte och handlade lite, har hunnit städa upp i köket här hemma, tog tag i det ikväll då mamma hade en mikro med sig till mig. Min älskade lillasyster diskade min disk medans jag torkade av bordet, köksbänken, spisen och alla saker. M var även hit med resten av mina saker ikväll, kändes skumt att träffa honom men blev ändå glad av att se han, var trevligt. Kändes bra att träffa honom en sväng och prata lite, så skönt att veta att vi tycker och tänker likadant båda två :)
 
Ikväll myser jag och lillsyrran i soffan med popcorn :) ska strax fixa naglarna och sen blir det nog friday the 13th part 9, om vi hinner få ner den innan vi ska sova, men det tror jag nog :) myyys! Vad skulle jag göra utan dig min älskade lillasyster? Du är min stjärna ♥
 
Fick äntligen med mig wheels tidningen hem från affärn idag, hairspray fick också följa med :)
 

Kommentarer
Postat av: elinor

har ni gjort slut? :o

2013-02-04 10:45:29
URL: http://rockabillyrules.blogg.se
Postat av: elinor

Jaa, jag är ledig på torsdag också å då är jag nog hemma :D

2013-02-04 12:18:07
URL: http://rockabillyrules.blogg.se
Postat av: Malin

vad mysigt :)

Postat av: Meela

Gott att man kan vara vänner, blir så mycket lättare då :)
myskväll, gott! Bra film enligt mig.. :D
Kram

2013-02-04 13:04:55
URL: http://cherriegirl.bloggo%2Cnu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: