Sommar & kärlek

Ja nu skriver jag igen, har tappat suget nästan helt för att blogga, vilket ni garanterat märkt. Är mycket som händer och mycket som snurrar i mitt huvud just nu, dock inget jag valt att skriva ut här på bloggen. Finns mycket jag ser fram emot just nu och jag är alldeles för ivrig känner jag! Men det är nog bäst att hålla tyst ett tag till, hur än svårt jag tycker att det är. ;) Har aldrig någonsin trivts så bra ihop med en människa i mitt liv som jag gör ihop med J. Vi passar ihop med varandra som fisken i vattnet och jag blir bara mer och mer kär för var dag. ♥ Känns verkligen så rätt! Helt fantastiskt :) finns inga ord för hur mycket jag älskar dig min fina. ♥
 
 
Har inte så mycket att skriva om faktiskt då jag/vi håller en hel del hemligt just nu. Det enda jag gjort i sommar är att ha jobbat och varit kär. Vi har badat, fiskat, ätit god mat och varit ut på mindre utflykter, hann även med en sväng till furuvik och ikea. Haft en underbar sommar och jag hoppas att eran sommar även varit toppen :)
 
Skulle vilja skaffa mig en ny bloggdesign igen, ska se vad jag kan göra. Annars hör jag nog av mig till snygg Hanna igen så hon får hjälpa mig! Kanske vore bäst det ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Menne! Nu blev man ju jätte nyfiken! :p

2013-08-06 17:38:51
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: