Dag 7 - Min bästa vän ♥

 
 
Min bästa vän heter Maria och har varit min bästa vän sedan vi var 10år. Finns inga ord som besriver hur mycket jag älskar min fina vän. ♥ Finns ingen som känner mig så bra som henne, förutom min lillasyster, utan dig är jag inte hel. Du har alltid varit och kommer alltid att vara min allra bästa vän fina du! ♥
 
Måste även nämna min lillasyster Sandra då vi så gott som alltid setat ihop. Hade aldrig kunnat önska mig en bättre lillasyster för du är bara bäst min stjärna. ♥
 
 
 

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Jag om 10 år
Dag 4 - Kärlek för mig är
Dag 5 - Min dag
Dag 6 - Min tro
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 - Mina syskon
Dag 9 - I min handväska
Dag 10 - Den här veckan
Dag 11 - Mina drömmar
Dag 12 - Mitt favoritminne
Dag 13 - Detta ångrar jag
Dag 14 - Detta upprör mig
Dag 15 - Detta får mig att må bra
Dag 16 - Detta får mig att gråta
Dag 17 - Saker som jag älskar
Dag 18 - Mina rädslor
Dag 19 - Min favoritplats
Dag 20 - Detta saknar jag
Dag 21 - Ett barndomsminne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: