Life is pretty sweet

Nämen hallå! Det var ett tag sedan :) nu har väll en del börjat ordna upp sig iallafall måste jag säga. Jag pluggar nästan ihjäl mig känner jag. Har också flyttat till en annan liten etta nu där jag trivs så mycket bättre än vad jag gjorde på det andra stället. Nu bor jag ihop med kissemissen min :) har dock bott väldigt mycket hos min lillasyster då jag mått dåligt pga panikångest och inte känt mig som människa överhuvudtaget, men nu är jag absolut på rätt väg igen! What doesnt kill you makes you stronger säger jag bara. Få se nu, vad har mer hänt på sista tiden? .. jo jag har tatuerat mig igen, denna gång blev det ett ankare i ansiktet, fett nöjd! Har även bokat en ny tid i falun för att gadda vänster lår, får se hur det slutar :) men blir nog asnajs! Så har jag börjat röra på mig som en galning, massa promenader hit och dit och slängt mig in på gymmet igen, denna gång tillsammans med min älskade lillasyster. Så gav jag mig in på att köra en 30 days squat challenge, ska köra 80 stycken imorrn på gymmet :) vilodag idag! Sometimes life is really good.
 
 
Ska läsa era bloggar någon dag, jag lovar! Så fort jag har tid och ork :) var på tok för länge sedan nu!

Kommentarer
Postat av: Meela

Välkommen tillbaks, har allt vart här i mellan åt för att se om du kommit tillbax. Men nuuu äntligen - du har vart saknad! Fin tatuering, gör inte alls att jag vill göra en nuuu :D Skönt att det börjar bli bra igen :D
Stor kram

2013-04-17 16:19:58
URL: http://cherriegirl.bloggo%2Cnu
Postat av: Maddiie

Vad skönt att allt går åt rätt håll :)
Vad ska du gadda för något på låret?

2013-04-17 16:47:03
URL: http://maddiie.blogg.se
Postat av: elinor

välkommen tillbaka finaste mikaela! :)

2013-04-23 09:53:13
URL: http://rockabillyrules.blogg.se
Postat av: Malin

härligt att det går åt rätt håll :) såg på Fejjan att du gått ner 7kg :D vad härligt!! Tatuerade mig på låret i förrgår ^^ wooop fast de kändes ju lite beroende på vart han va med nålen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: