Måndag

Haft en super mysig dag idag! När lillsyrran åkte iväg till skolan så tog jag tag i hemmet och plockade lite i vardagsrummet. Sen ringde pappa och frågade om jag ville ha mat, en väldigt fin överraskning! :) Blev jätteglad då jag inte alls var beredd på att han skulle komma till Mora, alltid lika mysigt att träffa pappsen :) längtar till helgen då jag och lillsyrran åker dit igen! Innan pappa åkte hem så åkte vi till lillsyrran en sväng och hälsade på lite också. Ikväll har jag träffat Maria en sväng och nu har jag nyss kollat på det okända :) blir till att ta tag i lite mer städning innan jag kryper under täcket ikväll! Tänkte att jag skulle visa er i bilder hur jag bor någon dag :)
 
 
Bilden är från förra sommaren :) saknar mitt röda ibland!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: