Måndag

Jag anar att ni väntar på mitt inlägg "dag 2", det kommer upp någon gång under kvällen, jag looovar! Har gått och blivit sjuk så är rätt seg på att sitta vid datorn idag. Ont i hela kroppen, feber och örvärk här! Inte trevligt alls. Var iallafall på psykiatrin idag och fick träffa en läkare, han skrev ut två olika pilleraskar åt mig! Den första heter citalopram och den ska jag ta en gång per dag, den andra heter atarax och den ska jag endast använda mig av vid behov. Får se hur detta kommer att funka på mig nu då! Har inga större förväntningar då jag fått jävliga biverkningar av all medicin jag tidigare använt mig av. Men hoppas verkligen dessa funkar nu då! Börjar med citalopramen imorrn.
 
 
Pappa kom förbi mig och hämtade upp mig idag, vi åkte hem till faster på en fika och sen hem till lillsyrran en sväng. Nu sitter jag hemma och försöker få i mig lite käk, blir väl soffhäng resten av kvällen och halstablett knaprande!
 
 

Kommentarer
Postat av: elinor

haha ja! visste inte om jag skulle skratta eller gråta x)

Det blir säkert bra, hoppas medicinen fungerar också :)
mina pronaxen funkar inge vidare :/ <3

2013-02-11 20:28:25
URL: http://rockabillyrules.blogg.se
Postat av: Kajsa

Wooop! Atarax är min lifesaver emellanåt. Hoppas den funkar lika bra på dig som på mig <3

2013-02-12 16:06:11
URL: http://rockabillykajsa.blogg.se
Postat av: Louise

Du vet det säkert redan, men tänk på att det tar ett tag innan citalopram gör nytta, man kan till och med bli mer nedstämde innan den gör någon nytta alls :) Hoppas det hjälper dig! :) kram!

2013-02-13 16:19:41
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: